Friday, May 13, 2011

شایعه ارائه اینترنت پاک (اینترانت) وقطع اینترنت در آینده نزدیک

مروز تو تاکسی یه آقا که خودشو بعنوان کارمند مخابرات (حوزه دیتا) معرفی کرد گفتش میخوان اینترنت پاک (اینترانت ) ارائه بدن وحتی چند روزه تو بعضی از شهرستانها دسترسی به سایتهای مثل "یاهو" و"گوگل" قطع ویا بصورت "آف لاین" شده وبه بهانه های مختلف مردم رو توجیح .دوستان اگه اطلاعات بیشتری در این زمینه یا در صورت عملی شدن این کار راهکار مناسبی دارن لطفا اطلاع رسانی کنن-

Thursday, May 5, 2011

فراخوانهای اعتراضات دانشجویی ٢۵ اردیبهشت ماه

جــرس: در ادامه اعلام حمایتِ دانشگاههای کشور از فراخوان فعالان دانشجوییِ سبزِ دانشگاههای تهران و امیرکبیر برای برگزاری اعتصاب سراسری و اعتراضِ همزمان در روز ٢۵ اردیبهشت، دانشجویانِ سبزِ دانشگاههای گیلان و آزادِ ساری نیز به این حرکتِ هماهنگ و آکسیونِ اعتراضی پیوستند.
پیش از این و طی روزهای اخیر، دانشجویانِ سبزِ دانشگاههای تهران، امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، بوعلی همدان و آزاد رباط کریم، برای برگزاری اعتصاب و تجمعاتِ اعتراضی ٢۵ اردیبهشت در دانشگاههای کشور، اعلام آمادگی و حضور کرده بودند.

به گزارش صفحه فیس بوکِ «٢۵ اردیبهشت»، سبزهای دانشگاه گیلان در بیانیه حمایتیِ خود از حرکتِ ٢۵ اردیبهشت آورده اند “پیرو اعلام حضور دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور در اعتصابات سراسری روز بیست و پنج اردیبهشت ماه، دانشجویان دانشگاه سبز گیلان نیز به این موج عظیم دانشجویی پبوسته و ضمن حمایت از تمامی زندانیان سیاسی و علی الخصوص دانشجویان دربند این دانشگاه، بار دیگر با آرمانهای جنبشهای دانشجویی تجدید میثاق کرده و اعلام می دارند تا رهایی ایران عزیز از چنگال دژخیمان به مبارزات خویش ادامه خواهند داد.
لذا از کلیه دانشجویان و اساتید آزاد اندیش این دانشگاه درخواست میشود روز یکشنبه بیست و پنج اردیبهشت ماه از حضور در تمامی کلاسهای درس ممانعت به عمل آورده و در اقدامی نمادین مسیر سرسبز بازارچه به سمت دانشکده کشاورزی را با حضور گسترده به پیاده روی بپردازند.
در پایان ضمن گرامیداشت روز فردوسی بزرگ در این روز، از تمامی قومیتها به خصوص دوستان کرد و ترکمن و آذری زبان تقاضا میشود در این اجتماع عظیم دانشجویی حضوری پررنگ بهم رسانند تا بار دیگر اتحاد ملی دانشجویی تیری باشد بر پیکره حاکمیت استبداد و امیدی باشد بر دلهای تشنه عدالت و آزادی در سراسر وطن.
بر اساس همین گزارش، فعالان سبزِ دانشگاه آزاد ساری نیز، با صدور بیانیه ای جداگانه، ضمن اعلام حمایت و حضور در حرکتِ اعتراضیِ ٢۵ اردیبهشت، خاطرنشان کرده اند :
“… بیست و پنج اردیبهشت سر آغاز فصلی نو در جنبش دانشجویی ایران است. از تمامی دانشجویان آزاد اندیش به ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد واحد ساری همگام با دانشجویان سراسر کشور دعوت می شود تا در این حرکت شرکت نمایند و نسبت به فضای بسته و امنیتی دانشگاه اعتراض خود را اعلام دارند.”
گفتنی است طی دوروز گذشته نیز، پس از فراخوان جمعی از فعالان دانشجویی و اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی جهت برگزاری اعتصاب و تحصن اعتراضی نسبت به امنیتی شدن فضای دانشگاه در روز یکشنبه ٢۵ اردیبهشت، دانشجویانِ سبزِ دانشگاههای صنعتیِ امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، بوعلی سینای همدان و رباط کریم نیز، با صدور بیانیه هایی جداگانه اعلام کردند که آنها نیز به اعتراضی مشابه در روز ٢۵ اردیبهشت ماه دست خواهند زد.


http://antitaleban.wordpress.com/category/25-%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A8%D9%87%D8%B4%D8%AA/

Wednesday, May 4, 2011

«تاکید سیزده زندانی سیاسی بر تداوم برنامه اعتراضی در زندان» ۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۴

خبر / رادیو کوچه
با پایان دور سوم از اعتصاب غذای اعتراضی گروهی از زندانیان سیاسی زندان رجایی‌شهر (گوهردشت)، این زندانیان با اعتراض مجدد به آن‌چه «نقض سیستماتیک حقوق بشر از سوی حکومت» خوانده، تاکید کردند که برنامه اعتراضی خود را در هفته‌های آینده ادامه خواهند داد.
به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، اعتراض این گروه از زندانیان با عنوان «نه به دیکتاتور» در سومین دور خود طی روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه و در اعتراض به شرایط زندان از جمله قطع تلفن، ملاقات حضوری، و حتا ارتباط با بیرون از بندها صورت گرفت.
هم‌چنین این زندانیان که قرار است برنامه اعتراضی خود را در هفته‌های آینده ادامه دهند، به «نقض سیستماتیک حقوق بشر از سوی حکومت» اعتراض داشته و خواهان اعزام نماینده ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به ایران و بازدید از زندان‌ها هستند.
حشمت‌اله طبرزدی، منصور اسانلو، عیسی سحرخیز، خالد حردانی، سید مهدی محمودیان، کیوان صمیمی، رسول بداغی، مجید توکلی، بهروز جاوید تهرانی، رضا شریفی بوکانی، حسن طفاح، علی عجمی و جعفر اقدامی زندانیان سیاسی هستند که به برنامه اعتراضی ادامه خواهند داد.
بیشتر بخوانید:
«پنج زندانی سیاسی به اعتصاب غذای جمعی پیوستند»


http://radiokoocheh.com/article/104184